زهرا یاوری
نام و نام خانوادگی : دکتر زهرا ياوري
مرتبه علمی : استادیار
ایمیل : yavari@shbu.ac.ir
شماره تماس : 031-59790 - داخلی 259
صفحه وب :

 

سوابق تحصیلی
کارشناسی : مدیریت بازرگانی , دانشگاه اصفهان , ایران , 1377
کارشناسی ارشد : مدیریت بازرگانی -گرایش بازاریابی , دانشگاه اصفهان , ایران , 1380
دکتری : مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی و استراتژیک , دانشگاه اصفهان , ایران , 1394
سوابق پژوهشی فارسی
1 . تالیف مقاله : بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش ، مورد مطالعه ، شرکت زیراکس در استان اصفهان , , پژوهشنامه بازرگانی ، زمستان 1381- شماره 25 – موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی. , 1381
----------------------
2 . تالیف مقاله : QFD ابزاری برای انتقال صدای مشتری به فرایند طراحی و توسعه محصول – , , مجله شیخ بهائی – بهار 1382 – شماره 1 – دانشگاه شیخ بهائی , 1382
----------------------
3 . ترجمه کتاب : مدیریت استراتژیک ترجمه کتاب Foundation in Strategic Management - نوشته هریسون و جان - 1384- اصفهان , , 1384
----------------------
4 . تالیف مقاله : بررسی رضایت مشتری از ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش شرکت حایر در شهر شیراز - , , مجله شیخ بهائی – بهار 1386 – شماره 1 – دانشگاه شیخ بهائی , 1386
----------------------
5 . تالیف مقاله : بازاریابی سبز , , فصلنامه احیا (علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ) – سال پنجم - شماره 19-بهار 1386 , 1386
----------------------
6 . تالیف مقاله : تحقیقات بازاریابی ضرورتی برای موفقیت در بازارهای بین المللی امروز , , فصلنامه احیا (علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ) – سال ششم – شماره 22-زمستان 1386 , 1386
----------------------
7 . تالیف مقاله : تحقیقات بازاریابی , , فصلنامه احیا (علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ) – سال ششم – شماره 23 - بهار 1387 , 1387
----------------------
8 . ارائه مقاله : بررسی اثربخشی سمپلینگ شرکت کاله در شهر اصفهان , , اولین کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران، دی ماه1390، دانشگاه شیراز , 1390
----------------------
9 . ارائه مقاله : بررسی تاثیر عناصر محیط فیزیکی بر رفتار خرید مصرف کنندگان فروشگاههای آستان قدس رضوی , , اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصتها و چالش ها، 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393 , 1393
----------------------
10 . ارائه مقاله : بررسی دیدگاه بانوان شهر اصفهان در خصوص کاربرد و طراحی بسته بندی شیشه ای محصولات , , اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصتها و چالش ها، 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393 , 1393
----------------------
11 . تالیف مقاله : تحلیل ارزش خرده فروشی بر اساس ابعاد منتخب تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاههای رفاه،مجموعه سیتی سنتر(هایپر استار)و کوثر) , , فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین- سال پنجم -شماره سوم-شماره پیاپی (18)-پاییز 1394 , 1394
----------------------
12 . تالیف مقاله : رتبه بندي فروشگاه هاي زنجيره اي منتخب در اصفهان بر اساس ابعاد تصوير ذهني فروشگاهي با فن اي اچ پي گروهي , , مجله تحقيق در عمليات در كاربردهاي آن. سال دوازدهم، شماره 3، پاييز 1394 , 1394
----------------------
13 . تالیف مقاله : بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی , , پژوهشنامه مدیریت اجرایی- سال هفتم- شماره سیزدهم- 1394 , 1394
----------------------
14 . ارائه مقاله : شناسایی عوامل موثر بر رفتار سفر جوانان و راهکارهای توسعه آن (مطالعه موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای دولتی و غیر انتفاعی شهر اصفهان) , , دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ایران – تهران ، مردادماه 1396 . , 1396
----------------------
15 . تالیف مقاله : بررسی تاثیر ارتباطات غیر کلامی بر شکل گیری نگرش مخاطبان تبلیغات تلویزیونی ( مطالعه موردی: شهروندان شهر اصفهان) , , نشریه توسعه مهندسی بازار - 1396 , 1396
----------------------
16 . تالیف مقاله : ارزیابی کیفیت خدمات کلینیک های تخصصی درمانی منتخب شیراز با استفاده از مدل SERVQUAL , , مدیریت اطلاعات سلامت- دوره چهاردهم/شماره ششم/بهمن و اسفند 1396 , 1396
----------------------
17 . ارائه مقاله : تحلیل تاثیر مدیریت دیداری بر قصد خرید مجدد مشتریان رستوران های فست فود در اصفهان , , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع-دانشگاه علامه طباطبایی , 1396
----------------------
18 . ارائه مقاله : تحلیل نقش مولفه های ارزش ویژه برند مقصد بروفاداری گردشگران در راستای تدوین استراتژی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: اصفهان) , , دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک , 1397
----------------------
19 . ارائه مقاله : تحلیل دوگانه محرک های انگیزشی خرید آن لاین و عوامل موثر بر خرید وسواسی(مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم آرایشی اصفهان) , , دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری , 1397
----------------------
20 . ارائه مقاله : ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان برتر با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره (مورد مطالعه: شرکت لاستیک سازی میرکو اصفهان) , , کنفرانس ملی پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت , 1397
----------------------
21 . ارائه مقاله : Study on the Factors Affecting Respondent's Attitudes Toward Bank Mobile Advertising , , ECDC -2012, 6 th International Conference on EC in Developing Countries with Focus on Insurance a , 2012
----------------------
22 . تالیف مقاله : Ranking Value Proposition Elements of an Iranian Steel-Making Company using a Multi-Attribute Decision-Making Model , , International Journal of Services and Operations Management, Vol. 23, No. 3, 2016 , 2016
----------------------
23 . تالیف مقاله : Multi-attribute market segmentation for the major customers of an Iranian steel-making company using value proposition elements , , International Journal of Services and Operations Management,Vol. 25, No. 3, 2016. , 2016
----------------------
سوابق پژوهشی انگلیسی
1 . ارائه مقاله : The effect of brand personality on the repurchase intention of the customers of luxury restaurants in Isfahan considering brand equity. , 2nd international Conference on New Finding in Accounting, Management, Economics and Banking , 2018
------------------------------------------
زمینه فعالیتهای پژوهشی
1 . مدیریت بازاریابی
2 . مدیریت استراتژیک
3 . رفتار مصرف کننده
سوابق عضویت
عضو هییت علمی , دانشکده مدیریت , 1380 - تا کنون
جوایز دریافتی
1 . فارغ التحصیل رتبه اول دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد , دانشگاه اصفهان , 1380
2 . رتبه اول آزمون دکتری دانشگاه اصفهان , دانشگاه اصفهان , 1388

 

بازگشت